How to sponsor Italian Agile Days 2020

IAD20

How to sponsor Italian Agile Days 2020

The Italian Agile Days are an entirely non-profit event organized by the Italian Agile Movement.

Every year it is possible to realize this event thanks to sponsors and private donations.

This year the event will take place completely online on 13 and 14 November 2020: without the barriers imposed by the accessibility of a physical location and with the possibility to extend the participation to people from all over the world we expect a wider audience than in past editions.

Sponsors who decide to support the event will enjoy greater visibility offered by the new online version: the conference has always been a good opportunity to be known, even internationally, and many are the professionals who also use the event to evaluate new job opportunities in companies that embrace the agile philosophy.

We have prepared for you a printable document that provides all the information to become a sponsor of IAD2020:

HOW TO SPONSOR ITALIAN AGILE DAYS 2020

If you are interested in sponsoring Italian Agile Days 2020 write us at: info@agileday.it

Come diventare uno Sponsor degli Italian Agile Days 2020

Gli Italian Agile Days sono un evento interamente no-profit organizzato dall’ Italian Agile Movement.

Ogni anno è possibile realizzare questa manifestazione grazie agli sponsor e alle donazioni dei privati.

L’evento quest’anno si svolgerà completamente “online” il 13 e 14 novembre 2020: senza le barriere imposte dalla raggiungibilità di una location fisica e con la possibilità di estendere la partecipazione a persone provenienti da tutto il mondo ci attendiamo una platea più ampia di partecipanti rispetto alle passate edizioni.

Gli sponsor che decidono di supportare l’evento potranno godere di una maggiore visibilità offerta dalla nuova versione “online”: la conferenza è da sempre una buona occasione per farsi conoscere, anche a livello internazionale, e molti sono i professionisti che parimenti sfruttano l’evento per valutare nuove opportunità lavorative i n aziende che abbracciano la filosofia “agile”.

Abbiamo preparato per voi un documento stampabile che fornisce tutte le informazioni utili al fine di diventare sponsor di IAD2020:

SPONSORIZZARE GLI ITALIAN AGILE DAYS 2020

Se sei interessato a sponsorizzare Italian Agile Days 2020 scrivici a: info@agileday.it